Mitä on hyvä palvelu? Tarkoituksena on kehittää yhtiön palveluja teoriapohjalta määrittelemällä aluksi mitä hyvä palvelu on. |
1938 |
|
|
|
Palvelun laatua ja palveluorganisaation toiminnan kehittämistä käsitellään esim. seuraavissa kirjoissa:
Ylikoski, Tuire: Unohtuiko asiakas? 2. uud. p. [Helsinki]: KY-palvelu, 1999
Grönroos, Christian: Nyt kilpaillaan palveluilla. 4. uud. p. Helsinki: WSOY, 1998
Rope, Timo: Asiakastyytyväisyysjohtaminen. [Helsinki] : WSOY, 1998
Grönroos, Christian: Miten palveluja markkinoidaan. [Espoo]: Weilin + Göös, 1989
Honkola, Jaakko & Jounela, Tetta: Menestyksen perusvoimat: asiakaslähtöisyys, yrittäjyys, kehityshakuisuus. Helsinki, Otava, 1993
Asiakkuuden arvon lähteillä / Kaj Storbacka ... [et al.]. [Helsinki] : WSOY, 1999
Palveluyrityksen laadun kehittäminen / Kimmo Järvelin ... [et al.]. [Helsinki]: Sedecon, 1992
Valpio, Jaakko: Palvelujen... |