Asiakas tarvitsee nuotin Orvokki Idän (Topi Kärjen ) laulusta Samettisilmäinen tyttö. En löydä kirjastohakemistosta. Löytyykö nuottia jostakin?

Kysytty

Asiakas tarvitsee nuotin Orvokki Idän (Topi Kärjen ) laulusta Samettisilmäinen tyttö. En löydä kirjastohakemistosta. Löytyykö nuottia jostakin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä on varmasti hankala tapaus, sillä Viola-tietokannan mukaan sävelmä on julkaistu nuottina vain vuonna 1959 ilmestyneenä kahden laulun (toinen on Menneen talven lunta) kokoelmana (X-Sävel).

Suotittelen ottamaan yhteyttä Jazz Pop Arkistoon, mistä tämä nuotti löytyy (sijaintikoodilla 0224Nu0207). Puhelin (09) 757 0040, sähköposti info@jazzpoparkisto.net.

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto