Asiakas sanoo nähneensä Elton Johnin "Candle in the wind" käännettynä suomeksi jossain nuottijulkaisussa. Kukahan mahtaa olla esittäjä tai sanoittaja?

Kysytty

Asiakas sanoo nähneensä Elton Johnin "Candle in the wind"
käännettynä suomeksi jossain nuottijulkaisussa. Kukahan mahtaa olla
esittäjä tai sanoittaja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elton Johnin kappaleen Candle in the wind suomenkielinen nimi on Näkemiin Norma Jean. Löytämämme tiedon mukaan kappaleen on sanoittanut ja sen esittää Tapani Kansa. Se löytyy ainakin levyiltä Maailmalla soi 3 (1976) ja Päättyneet on päivät (1976)