Apua!Mistä kirjastosta löytyy kirja, jossa käsitellään elokuvien ja kirjallisuuden antamaa kuvaa kirjastoammateista ja kirjastotyöntekijöistä. Kirjoittajan…

Kysytty

Apua!Mistä kirjastosta löytyy kirja, jossa käsitellään elokuvien ja kirjallisuuden antamaa kuvaa kirjastoammateista ja
kirjastotyöntekijöistä. Kirjoittajan nimi on Marja Widenius (?luultavasti).
Tarvitsen tietoa opinnäytetyöhön.
Etsimäni kirja on luultavasti tutkimus.
Olen löytänyt Wideniuksen nimellä
hakiessani vain jotain ammattikorkea-
koulun julkaisuja, jotka eivät ainakaan
nimekkeen perusteella käsittele etsimääni aihetta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uskoisin sinun tarkoittavan tätä, Marja Wideniuksen Kreodissa 3/2000 julkaisemaa artikkelia:
"Hänellä oli silmälasit ja hän näytti kirjastonhoitajalta, aivan mitättömältä"
Artikkeli löytyy netistä osoitteesta:
https://www.kreodi.fi/arkisto/artview88.html

0 ääntä

Kommentit

Hei! Kreodin linkki ei valitettavasti toimi.

Linkki päivitetty. Toimitus