Antti Salmisen väitöskirja Paul Celanin tuotannosta

Kysytty

Antti Salminen teki väitöskirjansa Paul Celanin tuotannosta ilmeisesti Tampereen yliopistolle. Ilmeisesti 2010. Mikä mahtaa olla väitöskirjan otsikko ja olisiko se Tampereen kaupunginkirjaston kautta lainattavissa?

Vastaus

Vastattu

Antti Salmisen väitöskirja on nimeltään From abyss into nothingness : five essays on Paul Celan's poetics (Tampereen yliopisto, humanistinen tiedekunta 2010). Se on saatavilla Tampereen yliopiston kirjastosta, mutta ei kaupunginkirjastosta. Ks. yliopiston kirjaston tietokanta, https://shorturl.at/mnxHP.

Kaupunginkirjaston valikoimiin kuuluu artikkelikokoelma Kirjallisuus ja filosofia : rinnakkaisuuksia, risteyksiä, ristiriitoja (Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, 2012), joka sisältää Antti Salmisen artikkelin Paul Celan, Martin Heidegger ja myyttinen ristiriita.