Anoppini muistelee kuulleensa aikoinaan jenkan josta hän muistaa vain säeparin: ”Talosta ja torpasta tarjottu on, mutta koulunkäynyttä meinaan. Saishan se olla…

Kysytty

Anoppini muistelee kuulleensa aikoinaan jenkan josta hän muistaa vain säeparin:
”Talosta ja torpasta tarjottu on, mutta koulunkäynyttä meinaan.
Saishan se olla reissulipoijalla koulun käynyt heila”.
Kappale on aika vanha koska hän on jo iköihminen ja nuorena muistelee ko. jenkan kuulleensa, radiosta tai levyltä. Osaatteko auttaa kenen tekemä ja kenen esittämä ko jenkka on, ja tietysti mikä kappaleen nimi on?
Olen yrittänyt googlailla tekstinpätkällä sekä kuunnella vanhoja jenkkoja, mutta ei ole tuo säepari ja kappale löytynyt. Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme löytäneet tätä jenkkaa. Etsin kirjaston kokoelmista sekä kansallisdiskografiasta, Violasta ja Fono.fi:stä sekä myös Youtubesta, mutta ei tärpännyt. Ehkä joku lukijoistamme tunnistaa sen?

1 ääntä

Kommentit

Eno lauloi tätä

In reply to by Tuomo Peltomaa (ei varmistettu)

Tiedätkö kappaleen nimeä tai alkuperäistä esittäjää?