Anne Hébertin romaanin "Suuri rakkaus" (1971 painos) bibliografiset tiedot, myös kustantajan. Romaania on ainakin Helsingin pääkirjaston varastossa.

Kysytty

Anne Hébertin romaanin "Suuri rakkaus" (1971 painos) bibliografiset tiedot, myös kustantajan. Romaania on ainakin Helsingin pääkirjaston varastossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

FENNICAsta poimittu tieto:

HAKUTERMI: Hébert Anne
TEKIJÄ: Hébert, Anne
NIMEKE: Suuri rakkaus / Ransk. alkuteoksesta... suom. Matti Brotherus
JULKAISTU: Jyväskylä : Gummerus, 1971
ULKOASU: 212 s.
SARJA: (Arena-sarja)
ALKUTEOS: Kamouraska
MUU TEKIJÄ: Brotherus, Matti