Anna-Leena Härkösen mahdollisten lasten nimet ja iät?

Kysytty

Anna-Leena Härkösen mahdollisten lasten nimet ja iät?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anna-Leena Härkösellä on 1 poika, Lauri. Ikää on 1 vuosi.

Lähteenä vat seuraavat lehdet
Kontkanen, Minna: Monen särmän Saga. TV-maailma 2000 n:o 18 s. 4-6.
Koskela, Hannu: Anna-Leena palasi äitinä estradille. Apu 1999 n:o 50 s. 70-71
Artikkelit löytyivät Oulun kaupunginkirjaston Ostrobotnia-aluetietokannasta http://www.ouka.fi/kirjasto/ostrobotnia/index.html laittamalla asiasanaksi Härkönen, Anna.Leena

Muuta tietoa Anna-Leena Härkösestä löydät myös tämän palvelun arkistosta.