Amerikkalaiseen lentokoneeseen osuu ohjus ja se joutuu palaamaan takaisin Kaliforniaan. Mutta ohjuksen osuminen halutaan salata ja konetta yritetään pudottaa.

Kysytty

Amerikkalaiseen lentokoneeseen osuu ohjus ja se joutuu palaamaan takaisin Kaliforniaan. Mutta ohjuksen osuminen halutaan salata ja konetta yritetään pudottaa.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on varmaankin Thomas Blockin ja Nelson DeMillen romaani Mayday vuodelta 1979.