Alkaako Raittilan Terminaali tosiaan sivulta 19, eli onko ensimmäinen sivunro 19?

Kysytty

hei
Alkaako Raittilan Terminaali tosiaan sivulta 19, eli onko ensimmäinen sivunro 19?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ei ala. Terminaali-kirjassa on osa painoksesta virheellinen, ja alusta puuttuu sivuja. Jos palautat lainasi kirjaston tiskille ja mainitset virheestä, niin saamme palautettua virheellisen kappaleen kustantajalle. Sinulle voidaan samalla tehdä uusi varaus kirjaan, niin saat koko kirjan luettavaksi.