Alkaako Karhulan kirjastossa lasten satutuokiot nyt alkuvuodesta 2011?

Kysytty

Alkaako Karhulan kirjastossa lasten satutuokiot nyt alkuvuodesta 2011?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kevään ensimmäinen satutuokio Karhulassa järjestetään to 20.1. alkaen klo 10, kesto n. 30 min. Seuraava satutuokio on to 3.2. samaan kellonaikaan ja jatkossa aina torstaisin n. kerran kuukaudessa. Kirjaston järjestämistä tapahtumista, kuten satutuokioista, tiedotetaan Kyyti.fi-sivustolla (www.kyyti.fi). Karhulan satutuokiot eivät vielä näy siellä.