Akseli ja Elina (1970) elokuvassa opettaja Rautajärveä näytteli Ilkka Keltanen niminen henkilö, mitä kyseisen henkilön näyttelijä urasta tiedetään? Onko…

Kysytty

Akseli ja Elina (1970) elokuvassa opettaja Rautajärveä näytteli Ilkka Keltanen niminen henkilö, mitä kyseisen henkilön näyttelijä urasta tiedetään? Onko henkilö esiintynyt muissakin elokuva- ja tv-tuotannoissa?

Vastaus

Vastattu

Elonetissä eli Kansallisen audiovisuaalisen instituutin (Kavi) ylläpitämällä verkkosivustolla löytyy listaus töistä, joita Ilkka Keltanen on alalla tehnyt niin esiintyjänä kuin esimerkiksi ohjaajana tai käsikirjoittajana. Elonetin sisältö tuotetaan Kavi:n filmografisesta tietokannasta poimimalla. Suoraan hakutulokseen Elonetin sivuille pääsee tästä linkistä