Äitini löysi kerran kirjastosta kirjan,joka oli suomalaisen naisen/miehen kirjoittama (ei tarkkaa muistikuvaa) joka oli elämäkerta/tositarina ja kertoi…

Kysytty

Äitini löysi kerran kirjastosta kirjan,joka oli suomalaisen naisen/miehen kirjoittama (ei tarkkaa muistikuvaa) joka oli elämäkerta/tositarina ja kertoi muutosta tai lähdöstä Unkariin. Sillä hetkellä mukana ei ollut kirjastokorttia eikä kirjaa ole myöhemmin näkynyt, joten olisiko teistä apua kirjan nimen/kirjailijan määrittelyssä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Maija Asunta-Johnston on kirjoittanut kaksi kirjaa, joissa hän kertoo talon ostamisesta ja asumisestaan
Unkarissa.
Punapukuisen naisen talo,WSOY,2000.
Onnellisen naisen vuosi,WSOY,2000.