Äitini, joka on nyt 103-vuotias, on aina pitänyt runoista. Hänelle on aina myös hyvin jäänyt muistiin runot, jotka hän on kuullut. Hän muistaa vielä nytkin mm…

Kysytty

Äitini, joka on nyt 103-vuotias, on aina pitänyt runoista. Hänelle on aina myös hyvin jäänyt muistiin runot, jotka hän on kuullut. Hän muistaa vielä nytkin mm. runon Titanicin tuhosta. Siinä on 42 säkeistöä. Yhden runon muutama säkeistö on unohtunut ja se vaivaa häntä. Sen nimi on "Astridin valssi". Löytyisikö sen sanoja vielä jostakin ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Astridin valssin" sanat löytyvät mm. Suuri toivelaulukirja 18 -teoksesta. Kyseessä on suomalainen kansanlaulu.