Ainakin 1920-luvulla oli koulussa / tanhupiirissä leikitty tällaisen musiikkikappaleen tahtiin. Sanoja en muista enempää, sävelen kylläkin: "…

Kysytty

Ainakin 1920-luvulla oli koulussa / tanhupiirissä leikitty tällaisen musiikkikappaleen tahtiin. Sanoja en muista enempää, sävelen kylläkin:
"........ Katsoissa tuota Anni on vait´, silmässä kyynel hohtaa. Sut pikku Anni, sut otan vain. Tahdotko tulla morsioks´ ain. Tahdotko ain, sun olen vain, häitä jo kohta juodaan! ...."

Mistähän kappaleesta on kysymys?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tätä kappaletta emme tunnistaneet. Ehkä joku lukijoistamme tunnistaa sen?