Aikoinaan kävi koulussa joskus 1970 luvulla mies, joka kertoi viiteen osaan jaetusta kirjasta. Kirjan osat olivat irrallisia ja mahdollista lukea missä…

Kysytty

Aikoinaan kävi koulussa joskus 1970 luvulla mies, joka kertoi viiteen osaan jaetusta kirjasta. Kirjan osat olivat irrallisia ja mahdollista lukea missä järjestyksessä tahansa. Idea taisi olla että eri järjestyksessä lukeneet keskustelevat kirjan tapahtumista lukemisen jälkeen. Mikähän oli tuo kirja?

Vastaus

Vastattu

Kysymykseen ei tähän mennessä näyttäisi löytyvän vastausta. Ehkä tätä kirjaa on käyty esittelemässä vain paikallisesti. Kyse ei siis ole välttämättä ollut valtakunnallisesta kirjaesittelystä kouluissa. Jospa joku lukijoistamme tunnistaisi tämän.