Aikakauslehtiluettelon mukaan Jyväskylässä on lahjoitettuna vuosikerta Toimistolehteä. Löytyykö lehdestä sekä tämän vuoden että koko viime vuoden numerot?

Kysytty

Aikakauslehtiluettelon mukaan Jyväskylässä on lahjoitettuna vuosikerta Toimistolehteä. Löytyykö lehdestä sekä tämän vuoden että koko viime vuoden numerot?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jyväskylän kaupunginkirjastosta löytyy Toimistolehteä 2001 vuosikerta, mutta jostain syystä vuoden 2002 numeroita kirjasto ei ole saanut. Selvittelemme asiaa. 2001 vuoden Toimistolehti löytyy pääkirjastosta kolmannesta kerroksesta - lehtiä ei lainata, mutta kopioita toki voi ottaa.

Toimistolehti vaihtui vuoden 2003 jälkeen Portaali-lehdeksi, http://www.portaalilehti.fi/ . (Toim. huom. 4.3.2008)