Aikaisemmin sain aina viestiä pari päivää ennen kirjan erääntymispäivää ja muistin paremmin palauttaa kirjan. Nyt mitään viestiä ei enää ole tullut. Onko tähän…

Kysytty

Hei
Aikaisemmin sain aina viestiä pari päivää ennen kirjan erääntymispäivää ja muistin paremmin palauttaa kirjan. Nyt mitään viestiä ei enää ole tullut. Onko tähän muistutusviesti asiaan tullut muutoksia?

Vastaus

Vastattu

Harmillista, että eräpäivämuistutuksissa on ollut sinulla ongelmia. Sähköpostilla lähetettäviin muistutuksiin ei ole tullut muutoksia ja niiden pitäisi tulla kuvailemallasi tavalla, pari päivää ennen eräpäivää. Sinun kannattaa ottaa yhteyttä lähimpään kirjastoosi joko käymällä, puhelimitse tai sähköpostilla, niin tietosi voidaan tarvittaessa tarkistaa. Kirjastojen yhteystiedot löydät Helmetistä.