Aika on joskus 1990-luvulla, ja minä katson sohvalta englanninkielistä elokuvaa tai tv-ohjelmaa, jossa on silmälasipäinen, tummatukkainen, noin 16-vuotias…

Kysytty

Moi! Aika on joskus 1990-luvulla, ja minä katson sohvalta englanninkielistä elokuvaa tai tv-ohjelmaa, jossa on silmälasipäinen, tummatukkainen, noin 16-vuotias nuori poika nimeltä Simon. Häntä kiusataan koko ajan, ja elokuva/ohjelma loppuu siihen, kun kiusaajat ympäröivät koulurakennuksen, ja Simon päätyy hirttämään itsensä. Muistaakseni koulun talonmies on Simonin ainoa kaveri, ja Simon viettää viimeiset hetkensä tämän seurassa.

Olen yrittänyt 20 vuotta keksiä mikä elokuva tai ohjelma on kyseessä. Auttakaa!

Sen tiedän, että kyseessä EI ole Walking on the Moon, vaikka siinä on samantyyppinen juoni, eikä Simon Birch.

Vastaus

Vastattu

Ikävä kyllä elokuva/tv-ohjelma ei selvinnyt. Tuntisiko joku lukijoista sen?