Aamutv:sä kerrottiin, että joku (?) oli valinnut parhaat dekkarit/kirjailijat. Oli myös kysytty kirjastoista, ja ko. teokset olivatkin lainatuimpia. En ole…

Kysytty

Aamutv:sä kerrottiin, että joku (?) oli valinnut parhaat dekkarit/kirjailijat. Oli myös kysytty kirjastoista, ja ko. teokset olivatkin lainatuimpia. En ole onnistunut mistään löytämään ko. uutista/listaa. Tiedetäänkö teillä? Kaikki olivat ulkolaisia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yksi mahdollinen dekkari-tietolähde Internetissä on Tornion kaupunginkirjastossa työskentelevän Terttu Uusimaan toimittama DekkariNetti, https://dekkarinetti.tornio.fi/. Sivulla on monipuolista tietoa sekä koti- että ulkomaisista dekkareista ja dekkarikirjailijoista sekä aiheeseen liittyviä linkkejä.