90-luvulla ykkös- tai kakkoskanavalta tuli Englantiin sijoittuva nuortensarja. Nimi oli ehkä Muukalainen? Siinä nuori poika lähti kotoaan ja liittyi…

Kysytty

90-luvulla ykkös- tai kakkoskanavalta tuli Englantiin sijoittuva nuortensarja. Nimi oli ehkä Muukalainen? Siinä nuori poika lähti kotoaan ja liittyi luonnonsuojelutoimintaan. He tekivät jonkun tempauksen estääkseen kaivauksia, jossa poika hautautui mutaan tai soraan mutta ei kuollut. Olenkohan vain nähnyt unta?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kollega ehdotti minisarjaa Etsijä (Nature boy, https://www.imdb.com/title/tt0238446/?ref_=ttrel_ov_i)

Ilmestyi 2000, mutta luonnonsuojelutoiminta täsmää ja tuo sortuma yhdessä episodissa ainakin IMDbn mukaan.