9-vuotias poikani tykkää kovasti Neropatin päiväkirjoista. Olisiko tiedossa muita vastaavia yhtä hauskoja kirjoja/kirjasarjoja sen ikäisille pojille?

Kysytty

9-vuotias poikani tykkää kovasti Neropatin päiväkirjoista. Olisiko tiedossa muita vastaavia yhtä hauskoja kirjoja/kirjasarjoja sen ikäisille pojille?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lastenosastoilla työskentelevät kollegat suosittelevat mm. seuraavia:

- Liz Pichon: Tom Gatesin mahtava maailma - aloittaa uuden sarjan
- Stephan Pastis: Timi Möhläri-sarja
- Lincoln Peirce: Iso Nipa on ykkönen ja Iso Nipa iskee jälleen
- H. I. Larry: Zac Power-sarja
- Dan Gutman: Kahjo kouluni -sarja
- Sempé: Pikku Nikke -sarja
- Francesca Simon: Häijy Henri -sarja
- Tuula Kallioniemi: Reuhurinne -sarja
- Nopolat: Risto Räppääjä -sarja
- Timo Parvela: Paten aikakirjat ja Paten jalkapallokirja