60 -luvulla oli lastenkirjasarja, ainakin 2 kirjaa jossa lammenpinnan alla eli joku otusperhe ja pinnan yläpuolelle oli lapsilta meno kielletty. Kirjojen nimi?

Kysytty

60 -luvulla oli lastenkirjasarja, ainakin 2 kirjaa jossa lammenpinnan alla eli joku otusperhe ja pinnan yläpuolelle oli lapsilta meno kielletty. Kirjojen nimi?

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi edelleen, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle. Ilmoitamme heti, mikäli saamme sieltä vastauksen. Vai muistaisikohan joku palvelumme seuraajista kyseistä kirjaa?