2 kysymystä: - toimiiko chat-palvelu enää? - olen lähdössä 7.1.2014 Thaimaahan ja omaan jo Thaimaa-matkakirjan; löytyykö teiltä sen sijaan sanakirjaa, josta…

Kysytty

Hei, 2 kysymystä:

- toimiiko chat-palvelu enää?
- olen lähdössä 7.1.2014 Thaimaahan ja omaan jo Thaimaa-matkakirjan; löytyykö teiltä sen sijaan sanakirjaa, josta voisi opiskella ihan perusturistisanastoa?
(samankaltaiseen kysymykseen on vastattu mutta vuonna 2001, joten siksi kysyn uudestaan)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Chat-palvelut sekä täällä Kysy kirjastonhoitajalta että HelMetissä jatkuvat edelleen, jollei toisin informoida (joulukatkos). Thai sanakirjoja löytyy esim. tämä:

Seppänen, Seppo. Nopsa suomi-thai thai-suomi.[Pori]: Siri Books, 2012
Ulkoasu: 236 sivua, korkeus 15 cm.

Lisääkin löytyy:
http://haku.helmet.fi/iii/encore/search?formids=target&suite=def&reserv…