1971 meksikolainen Juan Gabriel on tehnyt kappaleen no tengo dinero. Biisi soi niihin aikoihin usein Suomenkin radiossa. kappale, erityisesti sen kertsi on…

Kysytty

1971 meksikolainen Juan Gabriel on tehnyt kappaleen no tengo dinero. Biisi soi niihin aikoihin usein Suomenkin radiossa. kappale, erityisesti sen kertsi on kovin tarttuva. minulla on sellainen mielikuva, että kappaleesta on tehty suomenkielinenkin versio. Mitään viitteitä en tällaisesta kuitenkaan löytänyt. Kuka, mikä ja milloin? Jos en nyt sitten muista väärin.

Vastaus

Vastattu

Mistään tietokannoista (fono.fi, finna.fi, kansalliskirjaston hakupalvelu) tai verkosta etsimällä ei löytynyt tietoa, että Juan Gabrielin musiikkia olisi esitetty suomeksi.