10-vuotiaalla pojallani on kirjastokortti, mutta unohdin hänen salasanansa, voitteko auttaa?

Kysytty

10-vuotiaalla pojallani on kirjastokortti, mutta unohdin hänen salasanansa, voitteko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tunnusluvun vaihtaminen onnistuu kirjaston asiakaspalvelutiskillä.

Jos kortin vastuuhenkilö tulee vaihtamaan pin-koodia, katsomme tiskillä häneltä kuvalliset henkilöllisyystodistuksen.

Jos poika tulee yksi, pyydämme häneltä kelakorttia (kuvaton käy).