Kysy.fi:n (ja sen vanhojen kysymysten, vastausten ja kommenttien) kohtalosta kysyttiin vähän aikaa sitten, taisi olla pariin kertaan. Jälleen vastauksissa kummastuttaa: olenko tullut maksaneeksi täysiä kunnallisveroja vuosikymmenten ajan sellaisenkin hallinnonalan ylläpitämiseen, jossa johto ei ole puheväleissä asiakaskontakteja hoitavan henkilökunnan kanssa. Omissa työpaikoissa olisi ollut outoa, jos en olisi voinut välittää asiakkailta tulleita kysymyksiä ylempiin portaisiin tai välittäminen olisi ollut tuloksetonta.
"Kysy kirjastonhoitajalta" ja "Kysy.fi" ovat kaiken aikaa olleet kaksi eri palvelua, se on tullut vuosien mittaan monesti esiin. Sekin, että Helsingin kirjastonhoitajat ovat voineet toimia molemmissa. Valtakunnassa on muitakin vastauspalveluja, kuten Kysy museolta.
Kysy.fi:n (ja sen vanhojen kysymysten, vastausten ja kommenttien) kohtalosta kysyttiin vähän aikaa sitten, taisi olla pariin kertaan. Jälleen vastauksissa kummastuttaa: olenko tullut maksaneeksi täysiä kunnallisveroja vuosikymmenten ajan sellaisenkin hallinnonalan ylläpitämiseen, jossa johto ei ole puheväleissä asiakaskontakteja hoitavan henkilökunnan kanssa. Omissa työpaikoissa olisi ollut outoa, jos en olisi voinut välittää asiakkailta tulleita kysymyksiä ylempiin portaisiin tai välittäminen olisi ollut tuloksetonta.
"Kysy kirjastonhoitajalta" ja "Kysy.fi" ovat kaiken aikaa olleet kaksi eri palvelua, se on tullut vuosien mittaan monesti esiin. Sekin, että Helsingin kirjastonhoitajat ovat voineet toimia molemmissa. Valtakunnassa on muitakin vastauspalveluja, kuten Kysy museolta.