Kommentoi vastausta

Varauksen tekemisen oli tarkoitus onnistua tavanomaisella tavalla ja kun virhe on havaittu, ei ole ilmeisesti ehditty saada virheilmoitukseen uutta tekstiä. On myös mahdollista, että kirjastojärjestelmän tekstejä ei pystytä muuttamaan kirjastossa lainkaan itse. Kuitenkin nyt testasin varausta ja se onnistui, joten vaikuttaisi siltä, että ongelma olisi saatu hoidettua. Helmet-palautteet olisi kuitenkin parasta lähettää Helmet-palautteeseen, https://www.helmet.fi/fi-FI/Palaute(3938)

Sen verran voisi lieventää tuota tiedon löytymistä jostain keskustelupalstalta, että tässä on kyse valtakunnallisesta Kysy kirjastonhoitajalta -palvelusta, jossa kirjaston työntekijät vastaavat asiakkaiden kysymyksiin (sekä vastausten kommentoinnista). On tietysti selvä, että tieto kaikista virhetilanteista pitää olla siellä, jossa virhe esiintyy, mutta ei tämä meidän palvelummekaan ihan väärä paikka ole tiedon löytymiselle.

Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun toimitus

Ei muotoiluja

  • Sallitut HTML-tagit: <i> <b> <s>
  • Rivit ja kappaleet päätetään automaattisesti.
  • Verkko- ja sähköpostiosoitteet muutetaan automaattisesti linkeiksi.