Etsin teoksia asiakaspalvelun laadusta.
Vastaus
Tässä olisi kirjoja asiakaspalvelun laadusta:
1) Hemmi, Marja: Avec: asiakaspalvelua ravintolassa (WSOY, 2002)
2) Kangas, Pirkko: Tavoitteena tyytyväinen asiakas (Painatuskeskus, 1994)
3) Lele, Milind M.: Asiakas - menestyksen avain (Rastor-julkaisut, 1991)
- mm. kilpailukyvystä, yrityksistä
4) Pesonen, Hanna-Leena: Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena: markkinointia, viestintää, psykologiaa (PS-kustannus, 2002)
5) Hämäläinen, Jukka: Luonnollinen palvelu: kohtele asiakastasi kuin itseäsi
(Luma, 1999)
6) Nordman-Sjöberg, Solveig: Hyvään asiakaspalveluun tiimityöllä (Edita, 1998)
7) Asiakaspalvelu ja laaduntekijät (toim. Pertti Lehmus, Tapio Korkala)
(Kiinteistöalan kustannus, 1996)
8) Heikkinen, Krista: Yrityksen palvelun laadun parantaminen oppaiden työnhalun lisäämisen kautta (Haaga instituutti, 1995)
- matkailualasta
9) Horovitz, Jacques: Kohti nollavirhettä palvelun laadussa (Rastor-julkaisut, 1992)
10) Ylikoski, Tuire: Unohtuiko asiakas (KY-palvelu, 1999)
- mm. palveluyrityksistä, vuorovaikutuksesta, markkinoinnista
11) Miten mittaan asiakastyytyväisyyttä: ohjeita ja kokemuksia yrityskäytännöstä (Suomen laatuyhdistys, 1995)
Tarkemmat tiedot sekä teosten saatavuuden saa selville Helmet-tietokannasta
http://www.helmet.fi
Tietokanta kattaa pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen kokoelmat.
Kommentoi vastausta