Ilmoitukset ja kampanjat

Poikkeusajan vinkki 12: Vaihtelua kokkaamiseen ja puhtia kotitöihin - viikonlopun someruokaa

Kaikille takeaway ei ole vaihtoehto. Verkko onneksi pursuaa erilaisia ruokaan liittyviä sivustoja. Makupalat.fi on kerännyt niitä runsaasti, joten vinkattavaksi löytyy ruuanlaittoon ja ravitsemukseen liittyvää keittiöön kuin keittiöön. Uusavuttomille ja kotityöhön kyllästyneille löytyvät vinkit tietysti Martoilta - myös videoina. Viikonloppua myös leivotaan, joten verkon suuren leivontavinkkeihin keskittyvän yhteisön herkut saattaisivat sopia myös kirjaston someen. Jos haluaa ennen postausta kurkata, mikä leipomisessa asiakkaita kiinnostaa, vinkkinä Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun hakutulos termille "leipominen".

Makupalat.fi: Ruoanvalmistus. Ruokakulttuuri

Youtube: MartatTV-kanava

Kinuskikissa.fi -harrastussivusto

Kysy kirjastonhoitajalta: hakutulos "leipominen"