Voiko robotti toimia asiakaspalvelijana kirjastossa? Miten asiakassuhteita voi luoda ja ylläpitää verkossa? Uusi teknologia tuo myös asiakaspalveluun uusia tapoja ja ilmiöitä. Ilmoittaudu Suomen tieteellisen kirjastoseuran asiakaspalvelutyöryhmän ja uudet teknologiat -työryhmien järjestämään webinaariin kuulemaan lisää aiheesta!
Aika: 3.11.2021 klo 9.00 – 12.00
Paikka: Google Meet
Tapahtuma on suunnattu kirjastojen asiakaspalvelukäytäntöjä kehittäville ja muille aiheesta kiinnostuneille.
Ohjelma
8.30 Aamukahvit virtuaalitodellisuudessa
9.00 Tilaisuuden avaus
9.15 Alustukset:
Uusien teknologioiden vaikutus kirjastotyöhön / Elina Kähö, Helsingin yliopiston kirjasto
Asiakassuhteiden luominen verkossa / Topias Salonen, Entressen kirjasto
10.30 Keskustelua Jamboardin avulla
(tauko sopivassa välissä)
10.45 Videoneuvontaa kirjastossa etäläsnäolorobotilla: kokemuksia asiakkaan ja asiakaspalvelijan näkökulmasta sekä demo / Minna Kivinen, Hämeen ammattikorkeakoulun kirjasto
11.30 Tilaisuuden yhteenveto
11.50 Kiitokset
Webinaari järjestetään Google Meetissä. Osallistuminen onnistuu selaimen välityksellä.
Tilaisuus on maksullinen. Webinaarin hinta on 50 euroa STKS:n ja sen sisarseurojen jäsenille (+ alv 24 %) ja 70 euroa (+ alv 24 %) muille osallistujille.
Ilmoittaudu lomakkeella: https://core.flomembers.com/stks/events/register/4e732ced3463d06de0ca9a….
Ilmoittautuminen päättyy ke 27.10.2021. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse maanantaina 1.11.2021.