Miten viestiä mahdollisimman selkeästi kollegoiden ja asiakkaiden kanssa? Mitä asioita tarvitsee ottaa huomioon jokapäiväisessä, monikanavaisessa asiakastyössä? Selkoviestintä asiakaskohtaamisissa ja kirjoitetuissa teksteissä parantaa kirjaston saavutettavuutta.
Tässä tilaisuudessa pureudutaan selkoviestinnän ja selkeän yleiskielen piirteisiin, joiden avulla viestintä niin kasvotusten, verkkosivuilla, sähköpostissa, chatissa kuin somessakin on sujuvaa ja saavutettavaa. Selkoviestinnän periaatteita kirjastotyön tueksi esittelee selkokielen asiantuntija ja selkokirjailija Tuija Takala.
Aika, paikka ja ilmoittautuminen
Selkoviestintä tutuksi!
Ke 28.8.2024 klo 10-11
Teams
Ilmoittaudu mukaan ohesta ke 21.8. mennessä. Tilaisuus tallennetaan ja tulee nähtäville kahden viikon ajaksi.
Tilaisuuden järjestää Tampereen kaupunginkirjasto. Tampereen kaupunginkirjastolla on alueellinen kehittämistehtävä Pirkanmaan ja Keski-Suomen alueella. Kuvat ja tunnelmat somessa, käytä tunnistetta: #akepike.
Lisätiedot
Projektisuunnittelija Kaisa Palomäki
Puh. 040 659 3021 / S-posti: kaisa.palomaki(a)tampere.fi