Koulutus ja seminaarit

Miltä näyttää asiakaspalvelun tulevaisuus?

Kolmen tunnin tehoiltapäivässä haetaan kasvuvoimaa palvelumuotoilusta ja sukelletaan asiakaspalvelun tulevaisuuteen.

Lähde kouluttaja Jalmari Eklundin matkalle mukaan kehittämisen ja erinomaisuuden tielle!

OHJELMA

13–13.10 Tervetuloa! AKE Porvoo 2020
13.10–14.10 Palvelumuotoilusta kasvuvoimaa kirjastotoiminnan kehittämiselle
14.10–14.30 Iltapäiväkahvit
14.30–15.30 Miltä näyttää asiakaspalvelun tulevaisuus? Case Taplause ja asiakkaan kuuntelu menestystekijänä
Palautemies, toimitusjohtaja Mirko Lännenpää, Taplause Oy
15.30–16 Tuumasta toimeenpanoon! Tärkeimmät kehitysideat hyötykäyttöön

ILMOITTAUDU

Ilmoittaudu koulutukseen viimeistään tiistaina 7. tammikuuta.

> Ilmoittautumislomake

LISÄTIETOJA

Lisätietoja koulutuksesta antaa Anne Suvanto, anne.suvanto@porvoo.fi, 040 663 7588.

Koulutusohjelma on osa Porvoon kaupunginkirjaston alueellista kehittämistehtävää ja se on tarkoitettu yleisten kirjastojen henkilökunnalle Uudellamaalla.

Kaupunki
Helsinki
Sijainti
Keskustakirjasto Oodi, Kuutio
Alkaa
Päättyy
Organisaatio
Porvoon kaupunginkirjasto/AKE
Yhteyshenkilö
Anne Suvanto
Puhelin
0406637588
Hinta
Koulutus on osallistujille maksuton, mutta osallistujat vastaavat itse matkustus- ja ruokailukustannuksistaan.