Koulutus ja seminaarit

Luovaa kaaosta vai vuosikellon vankeja? Lasten- ja nuortenkirjastotyön organisointi (pienessä) kirjastossa

Seurattavissa verkossa

VAKE:n ja Seinäjoen Erten yhteiset aamukahvit

Voiko lasten- ja nuortenkirjastotyötä suunnitella vuodeksi eteenpäin? Miten irrotetaan aikaa ideoinnille ja toteutukselle, kun väkeä on vähän? Etäkahveilla kuulemme kahden johtajan esitykset haasteista ja ratkaisuista. Tule kommentoimaan oman kirjaston kokemuksista ja jaa hyviä käytäntöjä.

klo 9.30 Tervetuloa!
klo 9.35–10.55 Näin Keravalla, kirjastopalvelujohtaja Maria Bang
Aikaa kommenteille
klo 10.10–10.30 Suunnitelmallista lastenkirjastotyötä pienessä kirjastossa, kirjastotoimenjohtaja Kirsi Nahkanen, Haapajärven kirjasto
Aikaa kommenteille

Tilaisuus järjestetään Teamsissa. Ilmoittautumista ei tarvita, oheisen linkin klikkaus riittää.

Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Tule mukaan! Tilaisuutta ei tallenneta.

Alkaa
Päättyy