Kirjastotyö muuttuu – mitä kuuluu asiakaspalvelulle?
Miten sujuu asiakkaiden kanssa? Onko asiakas sinulle ja kirjastollenne ykkönen? Mitä kaikkea nykykirjaston asiakaspalvelu on ja miten sitä voisi kehittää vielä paremmaksi? Mitä asiakaspalvelijan on hyvä tietää ja osata?
Koulutuksessa käsitellään kirjaston asiakaspalvelua ja asiakaskohtaamisia käytännönläheisesti. Päivän tavoitteena on vaihtaa ajatuksia ja antaa osallistujille eväitä sekä omaan asiakaspalvelutyöhön että oman kirjaston asiakaspalvelun kehittämiseen.
Kouluttaja Isa Kotilaine työskentelee asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen kehittämisen parissa Oulun kaupunginkirjastossa.
Koulutus on osa Oulun kaupunginkirjaston alueellista kehittämistehtävää ja on tarkoitettu ensisijaisesti Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan kirjastojen henkilökunnalle. Minimiosallistujamäärä on 10 henkilöä/koulutus, jotta koulutus järjestetään. Koulutuksesta ei ole etälähetystä.
Päivän aikataulu ja sisällöt:
8.45-9.15 Aamukahvi (Ake Oulu tarjoaa)
9.15 Tervetuloa!
Ajatuksia asiakaspalvelusta
10-12 Hyvä asiakaspalvelu – asiakkaan näkökulma
12-13 Lounas (omatkustanteinen)
13-14 Kirjastotyö muuttuu, miten se muuttaa asiakaspalvelua?
14-14.15 Iltapäiväkahvi (Ake Oulu tarjoaa)
14.15-15.30 Oman kirjaston asiakaspalvelun kehittäminen
Ilmoittaudu viimeistään 3.3.2020.