Koulutus ja seminaarit

Kirjastoenglantia - Syvennetään englanniksi esiintymistä

Seurattavissa verkossa

Tuleeko työssäsi vastaan tilanteita, joissa esittelet kirjaston tiloja ja palveluja englanniksi joko asiakkaalle tai kansainvälisille vieraille? Tässä 7.11. klo 9-12 etänä toteuttavassa koulutuksessa pääset harjoittelemaan työhön liittyviä, suullista englannin taitoa vaativia tilanteita rennosti ja mukavassa hengessä.

• ääntämisvihjeitä (yksilöharjoittelua)
  • paljon puheharjoituksia
  • miten esittelen kirjastoa ja sen tiloja englanniksi
  • kuinka kerron asiakkaalle kirjaston erilaisista palveluista: harrastehuoneet, yhteiset tilat ja kirjaston tapahtumat
  • Kirjaston palvelun rajoitteet

Koulutus pidetään englanniksi, mutta opettaja tukee osallistujia tarvittaessa myös suomeksi. Ennakkotehtävänä palautellaan mieleen mm. kirjaston tila- ja tuotesanastoa sanastolistojen avulla.

Kouluttaja

Kouluttajana toimii aiemmista Kirjastoenglantia-webinaareista tuttu Petri Ilmonen (KM) / TRYcamps kielikoulu Oy.

Kohderyhmä ja ilmoittautuminen

Koulutus on suunnattu aiemmin järjestettyihin Kirjastoenglantia-webinaareihin 1–3 osallistuneille tai englannin kielen vastaavat taidot jo osaaville.

Ilmoittaudu koulutukseen Webropol-lomakkeella viimeistään 30.10.2024.
Ilmoittautumislomakkeella pääset myös halutessasi kertomaan, missä työtehtävissä tarvitset englantia.

Muut vastaavat koulutukset

Toinen samansisältöinen koulutus järjestetään Teams-etäyhteydellä 15.10.2024 klo 9–12.

Sijainti
Teams-etäkoulutus
Alkaa
Päättyy
Organisaatio
Lahden kaupunginkirjasto, alueellinen kehittämistehtävä
Yhteyshenkilö
Hanna Pitkänen
Puhelin
Maksuton
Materiaalit tilaisuuden jälkeen

Koulutusmateriaali tulee jakoon osallistujille.

Koulutuksen tai seminaarin aihe