Koulutus ja seminaarit

Kirjastoenglantia 1: Aloittelijoille ja sanastoa kertaaville

Seurattavissa verkossa

Jännittävätkö työssä eteen tulevat tilanteet, joissa tarvitaan englantia? Kirjastoenglantia 1 -koulutuksessa 7.2.2024 klo 9-12 pääset matalalla kynnyksellä oppimaan ja kertaamaan kirjastosanastoa, oman työnkuvasi tarpeet huomioiden. Koulutus järjestetään etänä Teams-yhteydellä.

Koulutuksen sisältö

• kirjastosanaston harjoittelua
  • ääntämisvihjeitä
  • Koulutuksessa huomioidaan osallistujien työn tarpeet: millaisiin tilanteisiin erityisesti tarvitset tukea/ sanastoa/ fraaseja?
  • kouluttajajohtoinen, erittäin matalan kynnyksen koulutus

Koulutusta ei tallenneta.

Kouluttajana toimii KM Petri Ilmonen / TRYcamps kielikoulu Oy.

Kenelle?

Etusijalla koulutukseen ovat Uudenmaan yleisten kirjastojen työntekijät, mutta mukaan voi ilmoittautua myös muilta alueilta. Tämä koulutus on suunnattu nimenomaan aloittelijoille ja sanastoa kertaaville. Ilmoittaudu koulutukseen viimeistään 1.2.2024 tästä linkistä.

Kirjastoenglannin koulutukset jatkuvat

28.2. klo 9–12 teemalla asiakaspalvelu ja esitteleminen

19.3. klo 9–12 teemalla ohjaaminen ja opastaminen

Jokaiselle kerralle ilmoittaudutaan erikseen. Edeltäviä osia ei tarvitse olla käytynä.

Lisätietoja: Elina Karioja

Kaupunki