Koulutus ja seminaarit

ASPA-ajokortti A1: Yhdenvertainen kirjasto

Seurattavissa verkossa

Turvallisemmat tilat ovat työkalu, jolla voidaan lisätä sekä osallisuutta että madaltaa osallistumisen kynnystä niin tapahtumiin kuin vaikka kirjaston käyttöön. Mutta mitä ovat turvallisemman tilan periaatteet, miten ne lisäävät osallisuutta, miksi niitä kannattaa tehdä ja kuinka ja kenen kanssa? Tässä webinaarissa käydään läpi, mitä tarkoitetaan turvallisemmilla tiloilla ja kuinka päästä alkuun turvallisemman tilan periaatteiden tekemisessä.

Turvallisemmat tilat – mistä on kyse?

Tule mukaan linjoille seuraamaan järjestösuunnittelija Riikka Rajalan (Suomen kirjastoseura) Teams-alustusta turvallisemman tilan kirjastoista perjantaina 24.2. klo 13–14.  Tilaisuudesta tehdään tallenne Liboppi-alustalle ASPA- ajokortin A1-osioon.

Aika, paikka ja ilmoittautuminen

Pe 24.2. klo 13–14, Teams

Ilmoittaudu tilaisuuteen 23.2. mennessä tällä lomakkeella.

Kaupunki
Tampere
Sijainti
Alkaa
Päättyy
Organisaatio
AkePiKe / Pirkanmaan ja Keski-Suomen alueellinen kehittämistehtävä
Yhteyshenkilö
Mervi Hietanen
Puhelin
ilmainen
Materiaalit tilaisuuden jälkeen

Esitys on katsottavissa Pirkanmaan ja Keski-Suomen alueen Liboppi-alustalla vuoden 2023 ajan.