Koulutus ja seminaarit

Asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin

Seurattavissa verkossa

Oulun kaupunginkirjaston Asiakaskokemus-tiimin järjestämä koulutus, joka on osa Tulevaisuuden kirjastoammattilainen -koulutussarjaa. 

Koulutuksessa tutustutaan palvelumuotoilun keinoihin ja menetelmiin, joilla voidaan parantaa asiakaskokemusta.

Koulutuspäivän ohjelma ja ilmoittautumislinkki löytyvät Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan kirjastojen Kirjastossa tavataan -sivustolta.

Kohderyhmä: Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan kirjastojen henkilökunta. 

Koulutus on alueelliseen kehittämistehtävään kuuluvaa täydennyskoulutusta ja se on osallistujille maksuton. 

Kaupunki
Oulu
Sijainti
Etäkoulutus / Teams
Alkaa
Päättyy
Organisaatio
Oulun kaupunginkirjasto
Yhteyshenkilö
Riikka Huotari
Koulutuksen tai seminaarin aihe