Koulutus ja seminaarit

Ajanhallinnan työkalut: Office 365

Kirjastotyö on hyvin itseohjautuvaa, ja ajanhallinta ja itsensä johtaminen ovat usein työntekijän omalla vastuulla. Työ voi olla pirstaleista ja välillä tuntuu, että lankoja on hankala pitää käsissään.

  • Miten hallita paremmin omaa työtään erilaisten apuvälineiden avulla?
  • Miten vapauttaa kovalevytilaa aivoista muulle kuin tekemättömille tehtäville?
  • Miten Office 365-työkalut vastaavat ajanhallinnan tarpeisiin?

AKE Porvoon järjestämässä ajanhallinnan koulutuksessa Eduhousen kouluttaja Marko Ekroth avaa esimerkkien avulla erilaisten ajanhallinnan työkalujen hyödyntämistä työssä. Omien töiden suunnittelu helpottuu, kun osaat valita oikeat työvälineet itsellesi sopivaan käyttöön. Koulutuksessa käydään läpi ajanhallinnan periaatteita ja tutustutaan käytettävissä oleviin välineisiin.

Koulutuksen sisältö

Mistä ajanhallinta on tehty?

  • Asenne, tehtävät ja järjestelmä
  • Mikä toimii sinulle?
  • Tarkoitus, tavoitteet ja tehtävät
  • Listat, kalenterit, viestit ja muistutukset
  • Deletointi, delegointi ja priorisointi
  • Toteuttamisen eri tyylit: flow vai pomodoro?

Mitä välineitä Office 365 tarjoaa?

  • Teams
  • Outlook: sähköposti, kalenteri
  • OneNote
  • Planner
  • To Do
  • MyAnalytics
  • Viva Insights
  • Mitä muuta?

Kenelle?

Koulutus on suunnattu ensisijaisesti Uudenmaan alueen yleisten kirjastojen työntekijöille, mutta mukaan mahtuu osallistujia myös muilta alueilta. Koulutus soveltuu kaikentasoisille Microsoft Office 365-ympäristöjen käyttäjille, jotka haluavat tutustua ajanhallinnan sovelluksiin. Osallistujalta toivotaan perustietotekniikan ymmärrystä.

Tuleeko tallenne?

Koulutuksesta ei tule tallennetta.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 2.10. tästä linkistä. Saat teams-linkin ilmoittautumisajan päätyttyä.

 

Kaupunki
Porvoo
Sijainti
Teams
Alkaa
Päättyy
Organisaatio
Porvoon kaupunginkirjasto, alueellinen kehittämistehtävä
Yhteyshenkilö
Tiina Rajala
Puhelin
040 539 6368
Koulutuksen tai seminaarin aihe